Despre noi

Procesul de arhivare reprezintă o cerință obligatorie în activitatea oamenilor și a companiilor. De aceea, externalizarea documentelor trebuie făcută în mod responsabil și organizat. Documentele asigură continuitate și atestă activitatea unei companii, deținând controlul asupra legitimității acțiunilor întreprinse.

Am format echipa Arhilego având în comun aceleași principii, iar longevitatea pe piață și standardele pe care le aplicăm pentru o funcționare ireproșabilă stau ca mărturie. Fiecare dintre serviciile noastre sunt construite cu responsabilitate, angajament și o foarte bună organizare. Investim mereu în pregătirea echipei noastre, în infrastructură și în modernizarea aplicațiilor și sistemului de lucru.

Îți oferim servicii optime de ordonare și depozitare a documentelor în conformitate cu legislația în vigoare, într-un mediu care asigură confidențialitatea și securizarea datelor. Activitatea noastră e orientată după nevoile clienților și colaboratorilor noștri, iar fiecare solicitare este îndeplinită cu succes.

Colaborând cu noi, poți sta liniștit – documentele pe care ni le încredințezi se află în condiții de siguranță, iar colaborarea noastră se bazează întotdeauna pe o relaționare constructivă.

Rafturi

Dacă ai nevoie, poți comanda rafturi potrivite pentru documentele firmei sau orice trebuie să depozitezi. Mai jos îți prezentăm câteva modele cu specificații și dimensiuni dintre care poți alege.

VEZI RAFTURI

Pentru mai multe detalii și pentru a afla cum poți achiziționa rafturi, contactează-ne pe site sau telefonic.  

Lasă-ți datele de contact și te sunăm în cel mai scurt timp.