DEPOZITARE ARHIVA

Atunci când luați o decizie referitoare la siguranța documentelor, trebuie să țineți cont de factorii de risc din mediul de depozitare. SC Arhilego SRL pune la dispoziție o locație securizată în care documentele pe care ni le lăsați în grijă sunt ferite de orice pericol, indiferent de natura sa. Nu există riscul pierderii, furtului sau al deteriorării, probabilități ce nu pot fi evitate într-un birou care oferă un spațiu de muncă, dar neadecvat păstrării dosarelor a căror importanță nu poate fi neglijată.

SC Arhilego SRL  ofera servicii de pastrare si conservare a fondului arhivistic pentru ca:

  • Este în măsură să le depoziteze în siguranță, într-un mediu complet securizat și confidențial
  • Garantează păstrarea acestora în condiții optime
  • Asigură confortul necesar fiecărui client pentru a-și desfășura activitatea fără a fi preocupat de starea documentelor
  • Permite o relaționare eficientă, în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră
  • Știe că depozitarea documentelor reprezintă o funcție indispensabilă conservării  informațiilor dumneavoastră
  • Aplică un management de informații calitativ

De ce sa apelezi la o astfel de solutie?

Din mai multe motive. In primul rand, pentru ca expertii Arhilego au o experienta vasta in arhivare si se pot ocupa de absolut tot procesul, incepand de la prelucrare documente ( ordonare, inventariere si selectionare) si terminand cu pastrarea si conservarea lor pe termen lung.

Apeland la o astfel de solutie poti sa economisesti bani pe care in mod normal i-ai cheltui pentru spatii suplimentare, pentru delegarea unor angajati care sa se ocupe de procesul de organizare si pentru asigurarea spatiilor si de asemenea, te bucuri de acces rapid la documente, ori de cate ori ai nevoie de ele.

Care sunt serviciile pe care le ofera Arhilego?

  1. Ordonarea documentelor fiecarui client în parte, dupa criterii structurale, cronologice și alfabetice;
  2. Inventarierea documentelor;
  3. Selectionarea documentelor importante și indepartarea celor care nu mai reprezinta nicio importanta;
  4. Pastrarea si conservarea documentelor intr-un loc sigur, care nu prezinta niciun factor de risc ce poate duce la degradarea documentelor;
  5. Arhivarea electronica. Este o unealta importanta, cu ajutorul careia documentele fizice pot fi accesate in mod electronic. Arhivarea electronica presupune un proces de scanare, indexare si pastrare pe suporturi de memorie.

Atunci cand ai o companie cu multi angajati si multe relatii comerciale, atat documentele fizice, cat si documentele electronice se inmultesc de la zi la zi. Daca la inceput acestea pot fi tinute fara probleme in birou, cu timpul ajung sa ocupe foarte mult spatiu si sa dezvolte o serie de cheltuieli si de riscuri:

Au nevoie de spatii separate, care de cele mai multe ori costa;

Au nevoie de conditii speciale de conservare pentru a se evita deteriorarea;

Sunt supuse riscului de incendii sau inundatii.

Cei de la Arhilego vin in intampinarea problemelor antreprenorilor cu o solutie performanta, eficienta si bine optimizata din punct de vedere al costurilor: arhivarea in depozitul lor.