SERVICII ARHIVARE

Avand un caracter oficial, documentele dumneavoastră trebuie să fie ordonate și depozitate într-un spațiu special. Procesul organizării acestora ocupă însă mult timp, energie, atenție și resurse, de aceea SC Arhilego SRL va sta la dispoziție pentru a facilita munca dumneavoastră și a economisi timpul pe care altfel l-ați irosi fără o satisfacție reală. Pastrarea dosarelor cu acte intr-un mediu deficitar pericliteaza informatiile, provocand experiente neplacute si stresante.

Alegerea intreprinderii Arhilego pentru asigurarea serviciilor de arhivare a documentelor indispensabile activitatii dumneavoastra este un demers care faciliteaza procesul de conservare fara riscuri, asigurand intretinerea legitima a datelor. Arhivarea constituie, fara doar si poate, o componenta principala in eficientizarea initiativelor cuprinse in planurile dumneavoastra.

De asemenea, serviciile de arhivare, indiferent de natura presupusa, fizica sau electronica, reprezinta o parte esentiala a unei abordari strategice, functionale, in care un criteriu ce trebuie integrat este cel temporal. Succesiunea cronologica a datelor, odata indosariata, devine un raport de activitate care configureaza sistemul functiilor solidificate in trecut. Astfel, informatiile pastrate in sertar impun operativitate in vederea construirii unui viitor de performanta.

In acest sens, Arhilego se dedica structurarii atente a documentelor si instalarii lor intr-un cadru administrativ securizat, legitim, responsabil. Eliberati-va de stresul dosarelor care va aglomereaza timpul si spatiul, alegand servicii competente, durabile, menite sa va faciliteze munca si sa preia controlul asupra unor sarcini obositoare.

PRELUCRARE DOCUMENTE[dm3_one_fifth]

[dm3_box_icon icon=”tasks” style=”center”]

Fondare

[/dm3_box_icon][/dm3_one_fifth]

[dm3_one_fifth]

[dm3_box_icon icon=”edit” style=”center”]

Intocmire Nomenclator Arhivistic

[/dm3_box_icon]

[/dm3_one_fifth]

[dm3_one_fifth]

[dm3_box_icon icon=”align-justify” style=”center”]

Ordonare documente

[/dm3_box_icon]

[/dm3_one_fifth]

[dm3_one_fifth]

[dm3_box_icon icon=”book” style=”center”]

Inventariere documente

[/dm3_box_icon]

[/dm3_one_fifth]

[dm3_one_fifth_last]

[dm3_box_icon icon=”trash” style=”center”]

Selectionare documente

[/dm3_box_icon]

[/dm3_one_fifth_last]

PASTRARE SI CONSERVARE

Factorii de risc la care documentele dumneavoastra sunt expuse adesea se pot declansa in orice moment, constituind o amenintare cu consecinte nedorite. Arhilego detine spatiile necesare pentru pastrarea si conservarea documentelor, amenajate conform legislatiei in vigoare.

Serviciile noastre confera siguranta si confidentialitate pe termen lung arhivei dumneavostra, indeplinind o functie primordiala in conservarea actelor care, prin caracterul lor oficial, solicita supraveghere atenta.

Toate etapele arhivarii fizice sunt respectate cu strictete, prin mentinerea unui mediu securizat, igienic, dotat cu echipamentele necesare. Sistemele de protectie asigura toate conditiile impotriva  degradarii si distrugerii documentelor, iar personalul se asigura de buna functionare a fiecarui proces impus de responsabilitatile insusite.

LEGATORIE
Arhilego va pune la dispozitie si serviciul de legatorie de arhiva pentru a va ajuta sa pregatiti documentele pentru depozitare, ordonandu-le pentru o identificare cat mai rapida si fara erori.

Legarea documentelor se face in coperti de carton, astfel incit sa fie permisa citirea completa a textului din interiorul dosarului. Un dosar poate fi constituit dintr-un document de o fila sau mai multe documente pâna la max 250-300 file. In cazul depasirii a 300 file – unitatea arhivistica se va imparti in volume tinindu-se cont de aspectul cronologic sau alfabetic stabilit de creatorul de documente.
Dosarul format este etichetat fata si lateral si apoi dat spre verificare la compartimentul din care provin documentele.
Dosarele sunt apoi aranjate in ordine cronologica, in functie de tipul documentului.

 

ARHIVARE ELECTRONICA

Arhilego va pune la dispozitie serviciul de arhivare a documentelor in format electronic, un instrument extrem de eficient in administrarea rapida si facila a informatiilor ce necesita stocare. Datele si informatiile existente in arhive se afla sub cele mai diverse forme: suport de hartie, fisiere electronice, microfilme. Preluarea acestora intr-un sistem de prelucrare automata a datelor presupune scanarea, indexarea, stocarea lor pe suporturi de memorie si regasirea lor dupa diferite criterii.

Odata ce documentele au fost convertite in format electronic si arhivate, cautarea, localizarea si redarea informatiei devine un proces facil si rapid. Arhivarea si gestionarea documentelor in format electronic prezinta diverse avantaje, printre care forma criptata sub care se produce stocarea si arhivarea, permitand accesul la documente doar persoanei delegate, reduceri de costuri semnificative, siguranta si confidentialitate, facilitarea activitatilor care presupun utilizarea documentelor curente.

 

SC Arhilego SRL pune la dispoziția clienților săi cele mai profesioniste servicii, pentru că putem lega trecutul de viitor doar prin respectarea necesităților prezentului.