Arhivarea documentelor se face conform unor reguli stabilite legal, fiecare tip de document fiind reglementat în mod diferit. Arhilego îți oferă soluții complete pentru toate documentele tale, indiferent de felul de arhivare de care ai nevoie sau de durata necesară.
Spre exemplu, dacă ai nevoie de o conversie în format electronic a documentelor tale, noi îți oferim o soluție optimă și completă pentru a face acest lucru, iar avantajul tău va fi accesul simplu, prin doar câteva click-uri, la tot ce ai nevoie.
Ca regulă generală, registrele de contabilitate şi documentele justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară se păstrează în arhiva entităților timp dezece ani, cu începere de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite. Însă această regulă variază de la un caz la altul, iar noi îți putem oferi soluția optimă pentru tine.
Pentru mai multe detalii și informații, ne poți contacta la 0726 663 179 sau 0765 459 770.