Toți știm cât de enervantă și stresantă poate fi birocrația, în special când ai de lucrat cu sute de documente și date. Deși mulți oameni nu văd rostul evidențierii documentelor, oricine a avut vreodată nevoie de un document important sau oricine a lucrat vreodată într-un domeniu birocratic, știe cât de mult contează evidențierea corectă a unui dosar.
Arhivarea documentelor te ajută să economisești timp, dar și bani, în special pe o perioadă mai lungă de timp. Arhivarea electronică, dar și cea fizică, asigură o mai bună organizare a documentelor și acces mai ușor.
Etapele organizării procesului de arhivare fizică sunt: fondarea, întocmirea nomenclatorului, ordonarea documentelor, inventarierea, selecționarea și distrugerea documentelor. Arhilego deține și un spațiu generos unde toate dosarele tale pot fi stocate în siguranță și confidențialitate.
Datorită arhivării electronice îți vei crește productivitatea și vei beneficia de confort în utilizare, creșterea numărului de documente emise la timp și reduci automat costul de așteptare. Folosind arhivarea electronică reduci costurile legate de procesarea și managementul documentelor sau chiar le poți scădea la zero.
Pentru a afla mai multe detalii, contactează-ne la 0728 094 870 sau 0765 459 770.